צפו • מהפכת העצלנים: הרובוט שיתלווה אליכם מהקניות, ויסחוב עבורכם הכל

ישראל פרייא | צילום: מתוך אתר Starship 1 Comment on צפו • מהפכת העצלנים: הרובוט שיתלווה אליכם מהקניות, ויסחוב עבורכם הכל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ג'אנוס פריס ואהטי הינלה, יזמי סטארטאפים מפורסמים, עמלים בימים אלה על פרויקט בשם "סטארשיפ" (Starship), המפתח לא פחות מרובוט מתוחכם שיערוך עבורכם משלוחים באופן עצמאי לחלוטין. לא מדובר בפנטזיה רחוקה, כי אם במיזם שעתיד להיות מושק בשנה הקרובה ברחובות לונדון.

לפי דיווח העיתון הבריטי "טלגרף", היזמים מדברים על "להוביל את המהפכה בתחום המשלוחים המקומיים", כשעלות המשלוחים תיהפך לקלילה וזולה בהרבה. ובנוסף, גודלו הזעיר יאפשר לו להגיע לסמטאות ורחובות קטנים אליהם לא יכולות להיכנס מכוניות.

הרובוט יהיה מסוגל לנסוע במהירות של 6.5 קמ"ש, ויהיה מסוגל להביא לבית הלקוחות מוצרים במשקל של עד תשעה ק"ג בתוך מחצית השעה. לאחר שיסיים להביא את המשלוח ישוב הרובוט באופן עצמאי לחנויות המכולת כדי להיטען מחדש ולעבור ניקוי.

הרובוט יצויד במגוון טכנולוגיות זיהוי ואינפורמציות, ומלבד השליטה הידנית, הוא יהיה מחובר לאפליקציה שתעניק מגוון פתרונות ואפשרויות למשתמשים בו.

כשבחוץ מנשבות כעת הרוחות והחזאים מנבאים ימים סוערים, מתעוררת במוחנו התהייה: האם הרובוט יזכה למטרייה…? מצאתם עוד בעיה או מכשול בפני המוצר ההכרחי הזה? טקבקו ושתפו!



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה יהיה עם גנבות יראו כאלו דברים נוסעים ברחוב ולא יגנבו????